Головним ресурсом бізнесу є команда

0
853

clasnivesty4
Як що Ви все ще вважаєте, що ваш бізнес — це товар, послуги, які ви продаєте? Чи може бути, ряд дій, які ви вживаєте, щоб збути ваш товар? Тоді я зруйную ваші ілюзії і скажу, що ваш бізнес — це ваша команда, люди, які йдуть з вами рука об руку. Так, на нашу думку, головним ресурсом бізнесу є команда. Якщо прямо зараз відібрати у нас ім’я, гроші, клієнтів, то ми просто станемо і перейдемо всією командою в інший проект, тому що у нас залишилися наш досвід і знання. І це один з 17 принципів вільного бізнесу — створення вірною і лояльною команди.

До речі, про три перших принципи вибору ніші і продукту ми вже говорили в статті «Про переваги вільного бізнесу для підприємців».

clasnivesty3Принципи вільного бізнесу

Принцип 4. Працюйте тільки з професіоналами і вирощуйте їх. Будь-який співробітник по відношенню до компанії володіє двома якостями: лояльність і професіоналізм. Найчастіше ви отримуєте нелояльного професіонала, або лояльного новачка. Рішення залишається за вами — робити професіоналом лояльного новачка або зробити лояльним до вашої компанії професіонала. Ми дотримуємося другого варіанту, тому що ефективніше і швидше.

17 принципів вільного бізнесу — команда

Принцип 5. Робоче середовище для команди — це обов’язковий елемент, який потрібно впровадити в свій вільний бізнес, який працює без офісу. Робоче середовище — це система по типу Бітрікс24, AmoCRM, Trello, блокнот Evernote, GoogleDocs, Wunderlist або просто чат в Skype.

Робоче середовище найкращим чином сприяє поліпшенню показників всіх співробітників.

Принцип 6. Самостійні рішення співробітників. Привчіть свою команду ділитися ідеями щодо поліпшення бізнес-процесів. А для цього не змушуйте їх слідувати єдиним алгоритмом дій, які вони виконують автоматично. Дозволяйте співробітникам приймати самостійні рішення і тоді ви отримаєте сотню реальних ідей, яким не навчить вас жоден бізнес-тренер і все це буде про ВАШ бізнес. Тому що ваші співробітники знають більше нюансів, ніж ви про свій бізнес — кожен у своїй зоні відповідальності.

clasnivesty2Тому заохочуйте співробітників приймати самостійні рішення!

Принцип 7. Система звітності. Незважаючи на лояльність і демократію всередині компанії, одне правило повинно залишатися незмінним: щоденна звітність кожного співробітника із зазначенням того, що він зробив, і скільки часу пішло на кожну задачу. Можливо, ви здивуєтеся, побачивши, скільки часу витрачається співробітниками даремно. Тільки ввівши звітність, ви збільшите продуктивність всієї команди!

До того ж, кожен керівник відділу повинен здавати VPB — вимір в таблиці показників бізнесу, який ясно показує, наскільки змінилася динаміка бізнесу за тиждень, за місяць і навіть за рік.

Принцип 8. Конвертери. Напевно і вам зустрічаються сайти в інтернет-просторі, в яких просто відсутня кнопка «Замовити», а може бути, навіть ви самі створювали такі Лендіги, які ведуть в нікуди. І ось клієнт хотів би купити, та не знає як. Тому, перш ніж створювати Лендінг, створіть прототип і протестуйте його на невеликій частині вашої аудиторії. Коли ви створюєте прототип, вашому дизайнеру важко буде помилитися, і ви точно отримаєте те, що вам потрібно.

clasnivesty117 принципів вільного бізнесу — звітність

Принцип 9. Заміряйте показники. Більшість підприємців ніби знаходяться в темній кімнаті і не розуміють, навіщо включати світло і знати ефективність і показники бізнесу. А коли вони все-таки його включають, то м’яко кажучи, дуже дивуються, бо виявляється, що вони нічого не знають про свій бізнес. Тому заміряйте хоча б просто Яндекс.Метрика конверсію, карту кліків, глибину переглядів. Ці дані допоможуть вам приймати правильні рішення з управління бізнесом.

Принцип 10. Тестуйте все! Принцип постійного розвитку працює не тільки в звичайному житті, але і в бізнесі. Тестуйте роботу Лендінга, міняйте елементи і знову заміряйте показники (див. Принцип 9).

Принцип 11. Створення власної платформи для залучення органічного трафіку. Реклама дорожчає з року в рік. Сьогодні якісний передплатник коштує 35 гривень, а всього 5 років тому його вартість становила 2 гривені. Як зробити так, щоб в ваш бізнес постійно приходили клієнти і не витрачати сотні тисяч гривень на рекламу? Створіть свою власну платформу! Це може бути ваш блог або канал на Youtube. По суті, це — ресурси, на яких люди шукають відповіді на свої питання. Якщо ви дасте ці відповіді замість ваших конкурентів, то будете отримувати постійний органічний трафік.

clasnivestyПринцип 12. Стежте за трендами! На думку Apple, в цьому році Periscope — найкращий додаток. Якщо ви вчасно вийшли на аудиторію Перископа, то зібрали найбільшу живу аудиторію! Як, власне, це зробили ми і інші підприємці Рунета.
17 принципов свободного бизнеса — тренды

К тому ж, сейчас в тренде Telegram и о том, как можно на нем заработать и создать площадку по выращиванию своей лояльной аудитории, смотрите в видео «Telegram — займите место под солнцем».

Принцип 13. Считайте показатели рекламных каналов. Если посчитать, сколько вы вкладываете рублей в каждый рекламный канал и сколько вы получаете прибыли в сумме – это будет один показатель. А если вы посчитаете прибыль с каждого канала, то получится другая история. Так вот, если, посчитав эффективность каждого рекламного канала и вложить деньги только в самый эффективный, вы удивитесь, но получите прибыли на 70% больше! Поэтому замеряйте показатели каждого рекламного канала в отдельности.

Принцип 14. Перестаньте быть продавцом! Вы уже сотню раз слышали, что продать человеку, который у вас уже что-то покупал, в 10 раз дешевле, чем привлечь нового. Поэтому работайте правильно со своей аудиторией и станьте ей другом, а не продавцом. Проявляйте заботу о клиентах, постройте дружеские отношения. И тогда ваша аудитория точно не променяет вас на 200 рублей скидки у ваших конкурентов.

17 принципов свободного бизнеса

Принцип 15. Різні точки дотику. Створюйте безліч каналів, по яких аудиторія може зв’язатися з вами — сайт, блог, Лендінг, соціальні мережі, мобільний додаток. І тоді, якщо раптом ваш сайт вийде з ладу або паблік Вконтакте заблокують, клієнти все одно напишуть вам в Telegram або зроблять замовлення через мобільний додаток.

До того ж, створюючи різні ресурси своєї присутності, ви забираєте левову частку аудиторії і постійно з нею взаємодієте. Тому що комусь буде зручно отримувати вашу інформацію в Telegram, хтось любить переглядати ваші ролики на Youtube, а хтось буде чекати черговий пост на блозі.

Принцип 16. Двосторонній зв’язок. Звідки ви дізнаєтеся, що ваш менеджер нагрубив клієнту, або клієнтові не допомогли з оплатою замовлення? Звичайно, від клієнтів! Тому підтримуйте двосторонній зв’язок з клієнтами, і ви будете знати набагато більше про свого бізнес. І не бійтеся отримувати негативні відгуки, адже саме вони допоможуть вам приділити увагу тому, що раніше від вас було приховано. До того ж, підтримуючи двосторонню зв’язок, ваші відносини з клієнтами стають ще більш дружніми і теплими, а це призводить до того, про що ми говорили — до продажів (дивіться принцип 14)!

Принцип 17. Рвіть шаблони, виділяйтеся і давайте більше, ніж від вас чекають! Люди запам’ятовують лише те, яку емоцію вони від вас отримали — або хорошу, або погану. Так ось, виділяйтеся на загальному тлі конкурентів — давайте більше, ніж від вас чекали: якісну упаковку, послугу, сервіс, несподіваний подарунок до замовлення. Сяйте яскраво, давайте більше!

17 принципів вільного бізнесу
Ці 17 принципів вільного бізнесу, якими керуємося ми в усіх наших проектах, вже допомогли більш ніж 98 000 підприємців успішно запустити свої бізнес-проекти.
Запрошуемо піти за ними?

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here