Про переваги вільного бізнесу для підприємців

0
403

clasnivesty1 clasnivesty3Спробуємо будь-якому підприємцю поставити доволі просте запитання: «Навіщо вам потрібен бізнес?», то майже в 90% випадків ми почуємо у відповідь: «Заради свободи, грошей і статусу». Як правило, саме за цим і йдуть в бізнес. На цьому місці згадується анекдот: «Підприємець сам собі господар — він сам вибирає, які 16 годин на добу йому працювати»! Чи готові ви платити таку ціну за володіння власним бізнесом? Ціною втрати свободи? Або вам хотілося б навчитися вбудовувати власний бізнес в своє життя, а не життя в бізнес? Якщо це так, то вільний бізнес є таким рішенням!
Існує думка, що підприємець тяжко працює як тато Карло, не спить ночами, не бачить свою сім’ю, не має часу на відпустку. Дійсно, відповідальність за бізнес лежить на власнику бізнесу, тому підприємцю потрібен ретельний контроль за всіма процесами своєї справи. Тому що, як тільки він перестане контролювати якісь області свого бізнесу, почнеться хаос. Як в такій дійсності створити вільний бізнес, який не заважає вести звичний спосіб життя і залишає ту свободу, заради якої люди йдуть в бізнес?

Вільний бізнес — сім’я
Насправді, такого терміна як вільний бізнес ви ніде не зустрінете. Тому що він з’явився в результаті вивчення практичного досвіду гігантів рівня IKEA, Starbucks або McDonalds, а також з досвіду кращих підприємців Росії, таких як Тінькофф. Система вільного бізнесу являє собою досконалий набір, що складається з досвіду, маркетингових інструментів, майстерності рекрутингу супер-співробітниками. І це ще не все.

Ця система працює в будь-яких нішах, не залежно від кількості співробітників — 2 або 52 …

Розібратися в тому, що ми маємо на увазі під вільним бізнесом, допоможуть основні критерії вільного бізнесу.

вільний бізнес — дівчина за комп’ютером

Вільний бізнес. Основні критерії

1. Перш за все, це робота без вас в офісі або зовсім без офісу.

2. Управління командою здійснюється за певною системою у віддаленому форматі, використовуючи інтернет.

3. Автоматизація всіх процесів бізнесу і розробка варіативної воронки продажу.

4. Створення довірчих відносин з клієнтами за допомогою створення платформи.

5. Вирощування бізнес-команди, а не окремого бізнесу.

6. Без довгострокових зобов’язань перед клієнтами. Тому що в разі кризи ніші ви можете перейти в інший проект з вашою командою.

7. Головний показник вільного бізнесу — не виручка компанії, а Ваш вільний час.

8. Вартість бізнесу безперервно зростає, тому що Ви зрощує актив.

9. Цей бізнес можна легко перепродати.
вільний бізнес — комп’ютер

Бізнес буває різний, і нашій команді пощастило навчитися створювати для себе і своїх учнів особливий вид бізнесу.

Всю систему ми по поличках розклали в проекті «Лабораторія Бізнес Кейсів»: вибір перспективної ніші, незважаючи на пануючу кризу, пошук ідеї для бізнесу в неконкурентній ніші (стратегія «Блакитного океану»), створення і упаковка продукту, пошук співробітників і вирощування лояльною і вірною команди, бюджетна робота з трафіком, створення лід-магнітів, робота по утриманню аудиторії, і автоматизація всіх процесів бізнесу.

Продукт — обличчя вашої компанії

Перш ніж пропонувати ринку продукт або почати роботу над створенням продукту, тисячу разів подумайте, хотіли б ви, щоб оточуючі асоціювали вас з вашим продуктом? Якщо вам хочеться закопати голову в пісок, то задумайтеся, чи правильно ви вибрали продукт.

Тому, вибираючи продукт, зверніть увагу на три основних принципи:

1. Конкуренція на цьому ринку. Коли ви виходите на ринок, подивіться, наскільки цей ринок уже зайнятий, чи є він «блакитним океаном» або конкуренція в ньому висока. Можливо, на конкурентному ринку ви бачите позаконкурентний сегмент, який чи зможете швидко зайняти. Як це було з нішею квест-румів, всередині якої з’явився новий сегмент — віртуальні квести.

2. Екологічність бізнесу. У нашому розумінні все, що пов’язано з алкоголем, тютюном, азартними іграми, є не екологічним, тому ми не беремося за подібні проекти. Це особиста справа кожного, але пам’ятайте: шкода, завдана світу, не окупиться і через сотню років.

3. Масштабованість. Важливо розуміти, як ви будете масштабувати свій бізнес, розширювати його. Якщо у вашій ніші неможливо пробити стелю, то не варто віддавати цьому бізнесу всі сили, а краще подивитися інші напрямки, де немає стелі оборотів.
Ці три основних принципи вибору ніші і продукту є базовими для створення вільного бізнесу. А про те, як створити вірну і лояльну команду, про роботу з трафіком і створення конвертерів, про залучення і утримання аудиторії, ми поговоримо далі.

Залишайтеся з нами!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here